update from school

2009-05-20 12:19:34

Imorse var det väldigt stressigt hemma. Tog en sovmorgon och glömde bort tiden - inte så lyckat, men jag hann till lektionen i alla fall. Nu har jag precis skrivit klart alla notiserna, så jag ska bara skicka iväg dem. Sen är jag helt klar med Text B kursen, skööönt! Nu ska jag och Cicci göra klart vårat projektarbete.

Sen blir det till att åka hem, göra sig i ordning, käka och sen åka in till stan igen. Vi treor har utspark, vilket betyder att vi kommer att leka en massa i borgarparken och sen funderar jag faktiskt på att köra en utgång. Dock så jobbar jag imorgon 8-15, men jag har ju inte ett så ansträngande jobb direkt och jag kan faktiskt ta det lugnt. Så det lutar mot en utgång ikväll faktiskt.


Någon mer som ska ut ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0