VARFÖR?!

2009-05-14 22:22:29

Jag trodde aldrig detta, det fanns inte ens i min fantasti. Varför händer det bara hemska och sorgliga saker nu för tiden? Jag vaknade imorse och fick höra den mest chockerande och fruktansvärda nyheten. En nära och väldigt kär vän till mig fick åka in på akuten inatt/imorse, eftersom hon inte kunde andas. Hon ligger i respirator just nu och är nerkyld. Jag kan bara inte förstå det...

Hon är en väldigt stark person och har en riktig kämparglöd. Hon är inte en sådan person som ger upp i första taget, utan hon kämpar. Jag vet att hon kommer att klara det! Men det är bara det att det kom så plötsligt alltihop. Hela dagen idag har jag varit i chock, jag har inte insett vad som faktiskt har hänt. Nu har jag börjat insett det och jag kan bara inte förstå - VARFÖR?! Varför händer detta sådana fina och älskvärda personer. Jag kan bara inte förstå...

Jag hoppas för guds skull att hon klarar sig. ♥
Hon bara måste! Jag tänker på dig, min älskade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0