En månad kvar till julafton

2009-11-24 21:59:57

Idag är det bara en månad kvar till julafton, kan ni tänka er? Jag tror inte att jag har längtat så här mycket till julafton, som jag gör nu, någonsin (om man bortser ifrån när man var liten då). Jag längtar tills vi plockar fram alla julgrejer som ligger i jullådan inne i förrådet. Åh, va mysigt det kommer att bli. Adventljusstakar, småtomtar, julstjärnor och allt annat som hör därtill.

På julafton blir jag alltid som ett litet barn igen och jag bara väntar på att man ska få öppna julklapparna och när jag väl får göra det så sliter jag typ av allt presentpapper så fort som möjligt. På tal om julklappar, så har jag inte köpt några ännu, men jag vet exakt vad jag ska köpa, I think? Wellwell, på söndag är det i alla fall första advent och då ska det börjas pynta.


Längtar ni också till julen?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag längtar som sjutton! =P

2009-11-25 @ 17:08:05
URL: http://kikedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0