You're playin' with your life, this ain't no truth or dare

2009-11-13 11:11:13

Sorry för en dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har känt mig så fruktansvärt hängig så jag orkade verkligen inte göra någonting. De senaste veckorna har jag känt såhär, det har varit lite av en berg-och-dalbana. Men i förrgår gick förkyldningen ett steg till. Var täppt i näsan, ont i halsen, ont i hela kroppen, kände mig groggy och hade lite feber. Hela kittet, vill säga.

Det var längesen jag var förkyld nu. Förut blev jag förkyld så fort någon ens pratade om förkylning. Har/hade jättedåligt immunförsvar. Och mitt i allt så säger både mamma, pappa och André "tänk om du har fått svininfluensan?" - som om jag inte mådde dåligt nog... Fick lite panik då (är väldigt nojig av mig), men idag så mår jag mycket bättre. :)

Nu så ska jag städa huset, som jag lovade mamma att göra igår, visst är jag en snäll dotter? Ska ta ner min bärbara också, så jag kan lyssna på musik samtidigt. Låten som går på repeat i mina högtalare just nu är:


Fall Out Boy - Beat it

Kommentarer
Postat av: Malin.

Vad jag hatar denna hysteri om svininfluensan. Den yttrar sig precis som en vanlig influensa om du inte har t.ex hjärtsjukdomar, lungsjukdomar eller har diabetes; det är då den blir farlig.



Tror därför inte du behöver oroa dig.

2009-11-13 @ 15:22:18
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0