Sången han sjöng va min egen, orden var tagna ur mitt liv

2009-11-21 00:55:23

Idag har jag inte gjort någon nytta alls och har dessutom inte haft några som helst planer inför ikväll. Det var nära att jag henkade med André på fest, men jag kände mig inte så taggad på't utan stannade hemma och hade en trevlig hemmakväll med mamma och pappa istället. Dessutom så vill jag ju inte vara bakis och må dåligt imorgon när jag ska gå ut med mina brudar och se Hoffmaestro på Stadt. Det är jag däremot astaggad på!

Har precis kollat klart på Oceans Eleven och innan det kikade vi på Twilight, grymma filmer båda två. Hade gärnat vilja sett den andra Twilight filmen "New Moon" nu, men det får vänta i några dagar till. Nu när jag har kikat klart på filmerna, så hade jag tänkt leta fram kläder tills imorgon och vara så förberedd jag kan, så att jag slipper stressa (det är det värsta jag vet!). Senare vid kl. 2 så ska jag henka med pappa in till stan och hämta syrran som är på g-fest. Vill kika om det är något roligt folk ute och jag har ju inget annat för mig så?! Men nu vet ni i alla fall vad jag har gjort ikväll och vad jag ska göra. Hoppas att ni har haft en bra fredagkväll! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Vad bra :)

I helgen ska jag plugga och vara med min pojkvän, du då? :D

2009-11-21 @ 10:25:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: Det är bra med mig, verkligen. Hur är det själv? :D

2009-11-21 @ 11:43:31
URL: http://lliniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0