"HEJ SPÖKE!"

2009-11-27 13:59:21

Jag har precis kommit ut ur duschen och när jag kommer upp för trappen så lyser det inne i min systers rum. Jamen va kul! "HEJ SPÖKE!" Jag har inte varit in i min systers rum på hela dagen och det var släckt i hennes rum när jag gick ut från mitt rum imorse när jag just hade vaknat. Va trevligt... Jag är trött på att det alltid ska hända saker när jag är ensam hemma, ALLTID. Jag menar, det är ju som sagt inte första gången det händer och det är inte kul längre...! Jag är den personen i familjen som är mest rädd för sån't här och såklart så ska det hända mig. Ni får tro vad ni vill, jag vet bara att jag tänker sitta här inne i mitt rum tills min syster kommer hem, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0