Jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har

2009-11-05 11:24:47

I made it! Jag klev upp kl. 10.00, framsteeeeg! Har precis ätit frukost och nu sitter jag uppe vid min dator. Inga knepiga drömmar har jag drömt inatt heller, vilket var skönt! Inatt har jag dock sovit med en inbakad fläta, eftersom jag har läst någonstans att det inte sliter lika mycket på håret då. Mitt hår har ju blivit slitet pga att jag har gjort slingor... Och visst, det blev bättre än vad det brukar vara när jag är nyvaken, men det är fortfarande slitet. Så nu har jag bett mamma köpa en hårinpackning åt mig. Kommer dock att måste ringa och påminna henne om det!


Jag i en inbakad fläta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0