Let there be light

2009-11-04 22:12:31

Pueh, nu har allt folk åkt. Inget dumt menat (!), men det har varit lite fullt hus här ikväll, eftersom mamma hade ljusparty. Det var jättetrevligt och det blev många, många skratt. Sedan bjöd vi även på kladdkaka med glass, som sis och Karro hade varit gulliga att göra, till våra gäster, vilket uppskattades! Även jag åt en bit... okej, tre... och det var verkligen hur gott som helst. Nu tänkte jag ta mig ett fotbad och göra en ansiktsmask, för att sedan gå och lägga mig. Jag ska banne mig kliva upp tidigt imorgon, annars jäklar...! Och jag hoppas verkligen att jag inte drömmer en sån där knepig dröm som jag drömde igår/inatt. Wellwell, goodnight sweethearts! :*


En del av våran Party-Lite ljus samling, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0