Med ena foten utanför

2009-11-07 23:02:52

Jag och familjen har precis kollat klart på "Ice Age 3". Visst, jag har sett den förut, men jag skrattade lika mycket som första gången jag såg den. Det är absolut både min och syrrans humor rakt igenom. Nu tänkte vi lägga oss och kolla på en till film, sen sova. Ska ju upp lämpligt imorgon, så vi kan åka till mormor & morfar och gratulera morfar på farsdag. Sen ska vi hem och fira pappa med kanske någon present och förhoppningsvis en liten smörgåstårta. Wellwell, we'll see... BTW! Tack för alla kommentarer. Jag lovar att svara på alla kommentarer imorgon. :) Får ju så många åt gången, så man hinner ju inte med. I vilket fall... Goodnight sweethearts! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0