Dålig sömn, förkylning och GTA

2009-11-09 18:20:43

Jag sover så fruktansvärt dåligt nu om nätterna, helt sjukt. Jag vaknar, vrider och vänder mig minst 50 ggr och lyckas tillslut somna om. Sen upprepas dendär proceduren ett x antal ggr, vilket resulterar i att jag sover hur länge som helst.

Idag så vaknade jag ungefär halv ett av att syrran och Karro kommer innaför dörren och skriker någonting i liknande med "Johoooo, vi är hemmaaaa!". Jag har inte orkat klätt på mig än heller, utan jag sitter fortfarande med morgonrocken på mig (som jag tog på mig när jag gick ner och åt frukost). Jag mår absolut inge bra idag. Känner hur förkylningen börjar ta sig och jag har ont i hela kroppen.

Men gud, så jag gnäller. Nu får jag skärpa mig! Nu så ska jag ner och äta middag och sen blir det förmodligen så att jag fortsätter hjälpa pappa med uppdrag på GTA San Andreas. (Ja, min pappa sitter och spelar det, haha!). Grym han är! Men senare så tänker jag först kolla på "Sveriges fulaste hem", as usual, och sen tänkte jag faktiskt ha en liten "ta-hand-om-mig-själv"-kväll med bad och ansiktsmask och hela rubbet. Låter bra, va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0