Min helg

2009-11-02 22:49:12

Jag ursäktar för att det inte blivit så mycket bloggande i helgen, men jag har inte haft tid eller ork. Men nu så har jag det, så nu tänkte jag berätta för er om min helg.

FREDAG
Hela fredagen spenderades, i stort sett, i stan. Hela familjen åkte in till stan mitt på dagen och först så gjordes det lite ärenden. Senare så åkte vi och hälsade på några vänner, där vi fikade och gosade med deras söta hundar.



Efter det gick vi på stan en sväng och jag köpte lite nödvändigheter. Sen när alla ärenden var gjorda, så åkte vi och handlade mat till kvällen. När vi hade fått i oss lite mat, så kom det även tre st trick-or-treaters och dom var så sjuuukt söta... eller jag menar "läskiga". Sen blev det film resten av kvällen, det kallar jag fredagsmys!

LÖRDAG
Under hela dagen så mådde jag tyvärr inget vidare, vilket resulterade i att jag inte var ett dugg taggad till kvällens festligheter. Jag var helt inställd på att bara stanna hemma den kvällen, men så tänkte jag "What the hell... jag lever bara en gång, nu kör vi!" och så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning snabbt som sjutton och sen åkte jag iväg.

Först så åkte jag på Halloweenfesten och där var det ganska mycket folk. Det var förvånandsvärt mycket folk som var utklädda, men inte jag tyvärr, men jag hade kul i alla fall. Jag visste i stort sett vilka alla på festen var, men jag kände bara några få. Så senare bestämde jag mig för att åka in på krogen. Där på Stadt så träffade jag en massa folk jag känner. Halva kvällen spenderades på halloweenfesten och halva kvällen spenderades på Stadt = En kanon kväll! :)


Några bilder från Halloweenfesten

SÖNDAG:
Det finns ingenting speciellt att berätta om denhär dagen, eftersom jag inte gjorde någonting speciellt. Men så här såg min helg ut i alla fall! Som ni kan se så hade jag en väldigt rolig helg och jag hoppas att även ni hade det! :)

Kommentarer
Postat av: sandra wikman

meeeen vilka söta mopsar :D

2009-11-03 @ 10:58:47
URL: http://sandraawikman.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-11-07 @ 14:00:10
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0