So give me something to believe, cause I am living just to breathe

2009-11-26 13:31:05

Imorse när jag vaknade så hade huvudvärken, som jag fick igår när jag skulle till att sova, fortfarande inte försvunnit. Men efter en alvedon så mår jag mycket bättre och nu är jag på toppen humör!

Dagens planer är få, men det som ska göras är att jag ska åka till mormor & morfar och hjälpa dom att julpynta lite och om jag lyckas få tummen ur arslet så ska jag städa mitt rum. Det har verkligen sett ut som ett bombnedslag här i nästan tre veckor nu, om inte mer?! Jag förstår inte hur jag har kunnat tillåta att det ser ut så här heller, eftersom jag verkligen hatar när det är stökigt. Det är väl bäst att jag sätter igång nu då om jag ska bli klar idag!


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så otroligt vackert hår du har! =)

2009-11-26 @ 18:41:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0