Det blev inte lika mycket shopping som jag trodde

2009-10-07 18:53:16

Det blev ett lite hastigt inlägg imorse, men jag åkte som sagt till Sundsvall idag med Linda i hopp om att komma hem med någonting snyggt plagg eller så.

MEN det blev tyvärr inte lika mycket shopping som jag hade hoppats och trodde det skulle bli. Det var absolut ingen bra shopping-dag för mig, så nu är jag lite smågrinig. Allting som jag hade sett ut var antingen i fel storlek eller så fanns det inte överhuvudtaget.

Jag kom hem med bara två saker och det var galgar och bodylotion. Inte så roliga saker direkt, men nödvändiga. Nu kan jag få det fint i min stora garderob och lukta gott, samt vara len som en babystjärt at the same time! Men fastän det inte blev lika mycket shopping som jag trodde det skulle bli, så var det en rolig dag. Thank you very much, kusin vitamin!


Jag och Linda


Vi åt mat på IKEA, billigt och bra!


LdB Bodylotion (H&M) och klädgalgar (IKEA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0