En dag på stan med Jenkan

2009-10-21 17:38:47

Nu har jag intagit sängläge, eftersom mina fötter värker och jag är helt slut i hela kroppen. Har haft en rolig dag på stan med Jenkan i alla fall. Många skratt, två chocker och en varsin jambomacka.


Våra goda jambomackor

Jag som hade hoppats på att hitta en outfit tills på lördag, men misslyckades med den uppgiften. Jag köpte bara lite nödvändigheter så som hårspray och concealer. Åker kanske in till stan någonting mer innan helgen och kikar en gång till.


Dagens inköp

Nu tänkte jag lägga mig och kolla på satc, i väntan på middagen. Har börjat kolla om på den serien nu, igen. Jag har ingen aning om hur många ggr jag har sett de avsnitten, men jag skämtar inte om jag har gjort det 20 ggr och ändå tröttnar jag aldrig på de brudarna. Så grymma! Men tack för en rolig dag på stan, babe! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

:) finfint här, lite ensam bara, killen har åkt på bortamatch hehe:P allt bra med dig? förutom fötterna då hihi! ja den är superhärlig;)

2009-10-21 @ 18:03:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Den har varit bra, din då ?:D

2009-10-21 @ 21:12:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Okej, jo det var bra tycker jag. Alltså jag har missat lite på förra säsongen, men hängde mer rätt bra ändå :)

2009-10-21 @ 21:42:55
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Pusss <3<3<3

2009-10-21 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0