Gårdagens bravader

2009-10-25 22:12:15

Usch, det märks verkligen att man var ut igår. Idag har jag verkligen mått skit, men det var det värt! Hade gaaaaalet roligt igår. Kvällen började med förkrök hos Linnéa och det var jag, Linnéa, Emma, Jenkan, Thomas och Chrille. Det var helt insane! Vi spelade ölspelet, "våghals" och så dansade vi och allmänt fula oss. En grymmmmm förfest! Var längesen jag hade sådär roligt :')


En bild från den galna förfesten

Sen var Mattsson snäll och skjutsade ner oss på stan, tack för det gubben! När vi kom in på Stadt så var det knappt nå folk där, men sen på bara några minuter så var det fullproppat med folk där inne. Det värsta av allt är att jag har svårt att minnas vad som hände senare och vad som sas, usch. Tror det var dendär förbaskade tequilan som gjorde det... Men jag hade sjuuuukt roligt igår och det tackar jag mina underbara vänner för! You're the best!

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Haha, ja det var lite jobbigt.. Jag vaknade för en stund sedan, sitter bara och gosar i soffan. Själv? :D KRAM

2009-10-26 @ 09:40:00
URL: http://lliniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0