Lärare förskingrade flera tusen

2009-10-22 22:16:04

Jag fick höra en sak igår och läste om det sen i HT. Jag blev verkligen chockad! En lärare på min gamla skola har tydligen förskingrat flera tusen ur Café HP kassan. Alltså tagit pengarna som eleverna på handelsprogrammet jobbat och samlat ihop till en Italien resa. Det var ju bra att han erkände i alla fall, men ändå... Jag kan inte förstå att det är sant. Han var definitivt den sista personen man skulle misstänka för någonting sånt. Man har en bild av en människa och sen på några få sekunder så ändras det. Jag är fortfarande chockad...


Kommentarer
Postat av: johanna

De är helt sjukt dedär , men de kommer ännu mer .. Men jag tror verkligen att de hänt nått allvarligt som fått honom att göra det , för fan , de är verkligen inte han , han är inte så .

2009-10-22 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0