Ljusparty

2009-10-01 22:03:51

Det var väldigt trevligt och mysigt på ljuspartyt. En tjej gick igenom alltihop och sen fick vi skriva upp vad vi ville beställa och sen bjöds det på fika. Tack L för att jag blev bjuden! :) ♥



Snöbollsljusen och doftljuset "Kanel och Lagerbär" var favoriterna ikväll, helt klart. Det fick en att längta till julafton. Jag beställde ingenting själv, utan mamma gjorde det istället så jag kan få några av henne. Annars så har vi ett skåp proppfullt med olika doftljus, som jag kan välja och vraka mellan. Tycker det är jättemysigt nu, fram mot hösten, när det blir mörkare och mörkare. Då kan man tända några ljus och bara mysa.

Jag har tyvärr en fruktansvärd huvudvärk just nu, tror det beror på alla olika doftljus jag luktade på. Har tagit en alvedon nu och så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Svaren på frågorna från frågestunden får vänta tills imorgon och då lovar jag att de är färdiga och klara! :) Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne jag har inte gjort så mycket idag.. softat bara..händer i helgen då?

2009-10-01 @ 22:08:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne jag ska inte göra något speciellt..har en lugn helg tror jag

2009-10-01 @ 22:14:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad blir det för film?



Dagen har varit bra faktiskt. Inte hänt så mycket iofs. Din? =)

2009-10-01 @ 22:45:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0