VIP-rummet och dansgolvet was the shiet!

2009-10-04 21:33:39

Sorry för en dålig uppdatering, men har mått lite sisådär idag. Nu har jag äntligen tagit mig orken till att berätta för er om gårdagens bravader.

Efter en jäkla massa stress och krångel, så hamnade jag tillslut hos Thomas. Där drack vi drinkar, spelade ölspel, snackade allmänt skitsnack osvosv. Det blev lite för mycket av det goda ett tag, så jag måsta ta en "taktik-vila", men den varade bara i fem minuter max, sen var man igång igen.

Vid elva tiden åkte vi till Stadt. Det första som hände när vi kom innanför Stadt's dörrar var att jag och Chrille blev inbjudna till VIP-rummet, ofc liksom! Det var mycket folk ute; några kända och några randoms, men kul var det! Emma Sund kom och joinade mig senare, vilket var grymt kul!

Den mesta tiden spenderades på dansgolvet. Dansgolvet was the shiet! Jag dansade verkligen hur mycket som helst och det kändes verkligen idag, kan jag ju säga. Men tack för en väldigt rolig kväll, sweethearts! :*

Bilder ifrån kvällen


Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt, ser ut som att det blev lyckat :)

Idag har det varit helt ok, spenderat halva dagen åt att åka tåg dock och DET var ganska drygt. Men nu är jag i mitt gamla rum hos mina föräldrar (bor här mån-fre) så nu blir det snart sova :)

2009-10-04 @ 21:52:08
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0