Get ready for action

2009-10-05 17:19:38

Måndag idag, vilket betyder en ny dag och en ny vecka. Idag klev jag upp kl. 10.00 (frivilligt!) och det tyckte jag var väldigt duktigt gjort av mig. Annars så brukar jag ju sova bort hela dagarna, men nu den senaste tiden har jag klivit upp tidigt och varit pigg för ovanlighetens skull. Jag hoppas verkligen att detta håller i sig.


Idag har det inte blivit mycket gjort, kan jag ju berätta. Har nämligen spelat "The Sims 3" mestadels av dagen och kul var det! Spelar någon av mina läsare "The Sims 3" kanske? Nu har jag precis ätit middag, som bestod av hemmagjord pizza med ost, skinka och champinjoner, så nu är jag mätt och belåten. Jag tänkte ringa Linda nu och fråga om hon vill komma hit och umgås lite. See ya later! :*

Kommentarer
Postat av: Isabel

Just nu har jag precis ätit klart så nu ska jag ut en sväng, kanske hälsar på vänner. Vill mest komma ut i luften med musik i öronen :D

2009-10-05 @ 18:13:49
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0