Runaway bride

2009-10-08 23:14:26

Jag lyckades hitta någonting bra på tv:n ikväll och det var "Min bästa väns bröllop" på tv1000 family. Någon mer än jag som tittade på den? I alla fall... Julia Roberts kan vara en av de bästa skådespelerskorna någonsin, i love her! I varje film jag har sett med henne, har hon varit bäst. Som i "Pretty Woman" eller "Erin Brockovich" eller "Runaway Bride". Ååh, den vill jag se nu ("Runaway Bride" alltså), var sjukt längesen jag såg den. Den ska jag lägga mig och kolla på nu, tills jag somnar. Goodnight sweethearts! :*

Bild tagen härifrån.


Kommentarer
Postat av: Simone

SV: joo, det har blivit en del shopping, fast har sparat lite till sthlm också, de har en del butiker vi inte har i gbg :P

2009-10-09 @ 00:14:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: ernst

godmorgon, visst e d bara o signa upp på blog lovin? ha en trevlig fredag,kram

2009-10-09 @ 05:56:56
URL: http://www.metrobloggen.se/gnoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0