En kortfattad sammanfattning om gårdagens oplanerade utgång

2009-10-29 18:01:54

Nu tänkte jag berätta lite kortfattat om gårdagens oplanerade utgång;
  • Jag åkte till Lil Wayne och satt och drack lite där med grabbarna, senare gick jag vidare...
  • Kön till bockarna var helt galen, några randombrudar stod och skrek och kastade fimpar och grejer.
  • Efter att ha stått i kön till bockarna i en halvtimme, så lyckades vi komma in.
  • Jag träffade en massa trevligt folk, som det var längesen jag träffade sist.
  • Jag träffade även flera personer som berättade att de läste min blogg och att de tyckte den var jättebra. Vilket jag blev väldigt glad över att höra, tack sötnosar! :*
  • Jag fick reda på ett och annat under kvällen, vissa saker mer chockerade än andra.
  • Men i överlag så tyckte jag att det var en väldigt rolig kväll. :)

Det första jag gjorde imorse när jag vaknade, var att dricka en stort glas vatten och ta en alvedon. Det fick huvudvärken att försvinna nästintill direkt, så idag har jag faktiskt mått bra. Om man bortser ifrån att jag har varit seg då.

Dagens planer var att ligga i sängen, bara... och hittills är det accomplished! Det känns definitivt inte som en torsdag, utan mer som en söndag. Wellwell... Nu ska jag ner och äta middag och efter det så kanske jag ska äta lite daimglass, som jag köpte igår, till efterrätt?

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

han åkte på en tackling så han landade med armen vriden åt fel håll bakom sig så de blev gips en vecka o rehab..men han mår bättre nu:) hiihi glass är gott dagen efter:)

2009-10-29 @ 20:59:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0