Blir hemma ikväll och tar det lugnt

2009-09-26 20:29:47

Tiden gick fortare än jag trodde att jobba och det blev även så att jag fick jobba över en timme, men det gjorde ingenting - för det betyder mer cash till mig.

När jag kom hem så la jag mig i soffan en sväng och slocknade direkt. Jag sov två timmar, så skönt att sova! Men huvudvärken som jag fick någon gång mitt på dagen, gick tyvärr inte över förrän nu.

När jag vaknade så hade mamma kommit hem, har saknat henne. ♥ Hon åkte till Gävle väldigt tidigt igår morse, eftersom hon utbildar sig till bildlärare där. Wellwell... ikväll blir jag bara hemma och tar det lugnt. Har precis ätit en god middag som bestod av; Fläskkarré, kroketter, potatisgrattäng, rödvissås, gräddädelostsås och sallad, MMMUMS! Och nu så ska vi sätta oss och kolla på en film eller nått, eftersom det inte är någonting bra på tv ikväll. Det tycker jag är väldigt dåligt, med tanke på att det är en lördagkväll liksom. Någon som håller med mig? Ja, men i alla fall så är det bara jag, mamma och sis ikväll. ♥ Var längesen det bara var vi. Pappa kommer hem imorgon, så då är det full fart i huset igen.

Kommentarer
Postat av: D E L L A

åh, vill också tjäna pengar ''/

Jadå, fick en massa tårta, hihi

aw, antingen äter jag det med smör eller socker, hahah

2009-09-26 @ 20:31:44
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Tack! =)Jo, jag mår bra! Har du gjort något skoj idag?

2009-09-26 @ 20:34:31
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Leia

Ska nog ta ett bad om ett tag, och själv? =)

2009-09-26 @ 20:51:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0