Det blev att jag jobbade över

2009-09-19 17:33:59

Dagen har gått väldigt fort idag, eftersom det har varit mycket folk där. Blev på bättre humör under dagen, tack och lov! Fick även köra golfbil idag också, vilket jag tycker är så fruktansvärt kul.

Det blev dock att jag jobbade över, men det är bara positivt - jag menar, mer pengar till mig! Är hemma nu och väntar på att maten ska bli klar. Blir nog ingen utgång för mig ikväll. Mina fötter värker, mitt huvud sprängs snart och jag är trött = inte taggad alls för utgång. Dessutom så behöver jag min skönhetssömn, eftersom jag inte fick den inatt.

Såklart så glömde jag laddarn på jobbet, så jag har inga bilder som jag kan visa upp från dagen. Det får bli imorgon istället. Nu ropar de "Maten är klar!" nerifrån, så det är bäst att jag beger mig neråt. I'm starving!

Ska ni göra någonting roligt denna lördagkväll?

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Hhmm vet inte än...Men nu ska jag äta varma mackor och dricka en kopp té i alla fall!:P Mums! Annars vad händer hos dig ikväll? :)Kram!

2009-09-19 @ 19:19:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0