Imorse ringde alla telefoner i huset

2009-09-28 11:38:39

En ny dag och en ny vecka. Imorse ringde alla telefoner i huset, tror jag. Personer försökte ringa och väcka mig och det tog sin lilla tid (jag är inte lätt väckt, om jag säger så). Tillslut så vaknade jag och svarade på mobilen som låg bredvid mig - det var pappa. Han berättade att några killar ifrån elgiganten skulle komma hit och att jag måsta gå ner och låsa upp osv.


Våran diskmaskin pajade för några veckor sedan, så sedan dess har vi fått diskat för hand (vilket jag tycker är riktigt äckligt), men nu har vi köpt en ny fin och fräsch (äntligen!). Nu sitter jag och äter min frukost i lugn och ro; ett stort glas iskall oboy och två mackor. Snart så kommer ni att få se hur min vecka kommer att se ut. CIAO! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0