Åka utomlands nästa sommar?

2009-09-11 15:26:15

Nu har jag hjälpt mamma med att städa huset. Har dammsugit och grejer, så nu är det finfint i huset. Under tiden pratade jag även med mamma om att åka utomlands till sommar. Hon blev riktigt sugen, så jag håller tummarna! Jag har varit utomlands tre ggr, men aldrig med familjen. Nu jävlar är det dags, eller vad säger ni?


Ska familjen Hägglund åka utomlands nästa sommar? Bilden är ifrån min Turkiet-resa m. Stina ♥

Nu kom även syrran hem och snart så kommer även pappa hem, vilket betyder = MAAAAT! Är ashungrig. Ikväll blir det en hemmakväll med familjen, myyyys. ♥ Grillat, film och svull, det var längesen sist.

Vad ska ni läsare göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0