Det blev en hemmakväll

2009-09-05 01:49:30

Det blev en hemmakväll för mig. Var egentligen meningen att jag skulle vara med C, men kände mig för hängig för det. Har känt mig alldeles groggy hela dagen, så jag skulle nog inte vara något bra sällskap.

Ska försöka piggna på mig tills imorgon, för då blir det förmodligen utgång med brudarna. Men jag kommer nog att gå ut oavsett hur jag mår, för resten av helgerna i september jobbar jag. Måste ju ha lite kul, innan allvaret börjar igen. På söndag blir det förmodligen att gå på marknan med föräldrarna och kika, man kanske fyndar någonting, who knows?

Menmen... min blogg krånglar fortfarande dock, så jag kan fortfarande inte lägga upp bilder på mina små-projekt än. Men de kommer snart, i promise! :) Nu är det läggdags för mig. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0