Frukt är underskattat?

2009-09-02 19:19:33

Frukt. Det är väldigt underskattat, don't you think? Tänk er när man är lite småhungrig eller när man sitter hemma och är lite småsugen på någonting - varför inte ta en frukt? Det brukar jag göra. Framförallt när jag sitter här framför datorn på kvällarna och känner att jag blir sugen på någonting att äta, så brukar jag alltid ta mig en frukt. På så sätt mår jag mycket bättre och känner mig mycket nyttigare, än om jag skulle sitta och mula i mig en massa kakor, godis eller annat shiet. Nejnej! Mer frukt åt folket eller vad tycker ni?

Förut var min favorit frukt äpple, tills jag åt ett äckligt mjukt äpple på skolan, så nu har det blivit bananer och vindruvor istället, göttans!

Vilken är din favoritfrukt?



Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja, bananen glider bra i munnen va?:D

2009-09-02 @ 19:34:16
Postat av: Svar; Thomas

Yes, indeed, Thomas. Yes, indeed!

2009-09-02 @ 19:42:15
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0