Har ingenting planerat för dagen

2009-09-22 15:55:19

Lite försent för att säga godmorgon kanske? Jag klev upp för ungefär tre timmar sedan och kände mig tillräckligt utvilad. Har ingenting planerat för dagen, så jag får se vad som händer och sker. Just nu sitter jag och tittar på Heroes i väntan på Gossip Girl. Ser ut att bli en slapp-dag, vilket jag faktiskt ser fram emot. Jag kanske ska lägga mig och läsa en bok? Jag är inget fan av att läsa böcker, men syrran gav mig en bok för ett tag sen och tyckte att jag skulle läsa den; Champagneflickan, skriven av Caroline L Jensen. Wellwell, får se vad som händer...

Vad ska ni läsare göra idag?

Kommentarer
Postat av: sandra...

vad tycker du om läpp/bröst förstoring? funderar på att göra det...iallafall läpparna.:) tror du killar, tänker mest på pojkvänner nu har nått emot det? skulle du själv kunna tänka dig göra nått ingrepp? och kan du inte ha frågestund? :) Kram Sandra!

2009-09-22 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0