Harry Potter, Alex Schulman och Disney

2009-09-11 01:11:55

Efter att jag lagat min egna mat; sprödpanerade torskfiléer och potatis (ja, jag är stolt!), så gjorde jag mig i ordning. Vid sju tiden åkte jag och Ida till André. Vi kollade på den nya Harry Potter filmen och fyyyyfaaaan vad arg jag blev! Ursäkta ordvalet, men jag blev faktiskt riktigt förbannad. Jag säger ingenting mer, eftersom vissa av mina läsare kanske inte har sett filmen (?) men ni som har sett den kanske förstår?

Efter det låg jag och Ida och läste Alex Schulmans blogg och fick världens skrattanfall. Jag skrattade så mycket att magen vek sig dubbelt och jag grinade (!). Det sägs att man förlänger livet med ett riktigt gott skratt och jag tror jag förlängde mitt liv med minst 5 år.

Och efter det så skärpte vi till oss litegrann och kollade/lyssnade istället på youtube på en massa gamla godingar.  Eller ja, "skärpte till oss"... vi lyssnade på bl.a. vengaboys, cartoons, samt en massa disney låtar. Haha, det var roligt! Tack för en rolig kväll, älsklingarna mina! :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Inatt har jag stängt min dörr, så jag slipper bli väckt ännu en natt. Då kanske jag inte sover bort hela dagen som jag gjorde idag. Wellwell, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Skärpte ni till er genom att lyssna på Disney-låtar och Vengaboys? Hmm...

2009-09-11 @ 09:42:58
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0