Hoppas, hoppas, hoppas!

2009-09-20 11:36:34

Jag har verkligen letat som en tok efter en svart skinnjacka ett bra tag nu, men inte hittat någon som varit både snygg OCH äkta. Den jag hade tittat ut på Bikbok var snygg, men inte äkta - man vill ju helst ha äkta vara liksom? Nu så har jag hittat en snygg svart äkta skinnjacka på en blogg och budat på den. Så jag hoppas verkligen att jag får den! Budgivningen avslutas ikväll kl. 20.00, så ikväll får jag veta. Hoppas, hoppas, hoppas! Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, hade en jättebra kväll. Och du? =)

Nja, jag är inte så förtjust i att festa faktiskt. Fast med de vi var med igår är det alltid roligt & trevligt. Det är mera som en middag med en massa snack och sådär. =)

2009-09-20 @ 11:38:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0