Jag har inte alla pommesen på tallriken idag

2009-09-30 13:26:03

Min dag började inte bra, kan jag ju säga. När jag vaknade imorse och satte mig vid datorn, dröjde det inte lång stund innan det blev strömavbrott. Vad ställd man blir när man får strömavbrott alltså, man tänker inte klart alla gånger.

Som tidigare idag, så tänkte jag "Aja, det finns ingenting jag kan göra. Det märks väl när strömmen kommer tillbaka!" och så började jag ta fram frukost. Bl.a. när jag stoppa ner franska i brödrosten och när det inte "ploppade" ner så blev jag liksom "men vafan då!" och envisades med att fortsätta försöka trycka ner dom. Sen kopplade det - vi har ju ingen ström... -.- Smart brud, yes indeed!

En liten stund senare gjorde jag samma sak. "Aja, undra vad jag ska hitta på nu då. Kika på film kanske?" och precis när jag skulle stoppa in filmen i videon, så kopplade det igen - vi har ingen ström.

Och ännu en liten stund senare gjorde jag samma sak igen, när jag satt och skrev detta inlägg och skulle precis till att publicera det. Jag trodde jag kunde publicera det här inlägget, men det kunde jag såklart inte! Jag hade ju inget internet, eftersom jag inte hade någon ström.

Haha, hissen går inte ända upp ibland, speciellt inte för mig. Jag har inte alla pommesen på tallriken idag, så är det bara. Jag hoppas ni har fått en bättre början på dagen än mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0