I know you want me, you know I want cha

2009-09-05 15:04:40

Klockan är kvart i tre och jag sitter här nyduschad och insmörjd med Ldb Bodylotion (har det som ett måste; att smörja in mig med det direkt efter jag har duschat, huden blir silkeslen då. TIPS!). För en gångs skull är jag ute i god tid med att göra mig i ordning och slipper den där förbaskade stressen jag alltid har annars.

Ikväll blir det utgång med brudarna, det gillas! Den ständiga frågan som jag ställer mig själv praktiskt taget varje lördagkväll är: VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL?! Jag vet att jag har en garderob proppfull med kläder, men ändå känns det som att jag inte har några kläder att ha på mig. Känner ni igen er? Wellwell, det är väl bäst att jag sätter igång med att leta kläder.

Vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0