Dagens planer blev framflyttade tills imorgon

2009-09-28 18:33:03

Dagens planer blev framflyttade tills imorgon. Idag har jag istället varit duktig och hjälpt pappa fixa och trixa med våran nya diskmaskin och så har jag påbörjat skriva på mitt CV och personliga brev. Jag trodde det skulle vara a piece of cake att skriva det, men det är verkligen svårt. Jag har verkligen lessnat på att skriva nu, dels för att det är så svårt och dels för att jag har skrivit allt i 'Anteckningar' (som suger!) för att pappa har slarvat bort Microsoft Office-skivan med 'Word' på.


Så jag tror att jag lägger ner detta för idag. Snart ska jag inta tv-soffan och sitta där praktiskt taget resten av kvällen. Ikväll är det massa bra på tv:n. Först är det "Samantha", sen blir det till att zappa mellan "Sveriges fulaste hem" och "Idol" och sist men inte minst "Svenska hollywoodfruar". Nu skulle det sitta fint med en mugg varm oboy, m-m! Skulle behöva det för att lugna ner mig. Shit, vad jag gruvar mig inför morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Tv-kväll eller vad??? :P haha Funderar oxå på att se hollywoodfruar bara för att alla pratar om det :) hihi Värt att se? :) kram!

2009-09-28 @ 20:36:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0