En rolig jobb-dag!

2009-09-13 19:11:09

Dagen har gått både snabbt och segt, lite av en berg-och-dal-bana faktiskt. Tiden gick väldigt fort när jag hade kunder, men började bli riktigt trött i slutet av dagen. Mitt på dagen kom även mamma och pappa och hälsade på en sväng innan de skulle gå en runda. Och när de kom så hade jag inga kunder heller, så då fördrev jag tiden med detta.


Såhär kommer ni aldrig att få se mig igen, haha!

Sist jag gjorde detta fick jag en golfklubba i magen...

Jag trodde aldrig att jag skulle göra detta igen och detta var bara en engångsföreteelse. Sist jag gjorde detta fick jag en golfklubba i magen. Jag var dock inte lika bra som förut, om jag nu kan säga att jag var bra förut, haha! Menmen...

Sen kom även C och gjorde mig sällskap, vilket gjorde mig väldigt glad. :) När jag inte hade några kunder längre, så gick vi iväg till Sonny i kiosken och spelade kort med honom. Vi spelade poker och jag var tydligen för bra för dom, eftersom de behövde fuska (med senap, haha! don't ask...) för att vinna. En väldigt rolig jobb-dag, så att säga. Nu är jag ledig i fem dagar, sen så är det work igen som gäller.

Har ni läsare också haft en bra söndag? :)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jo, min söndag har varit ganska bra! :) Bara att jag har börjat bli lite förkyld nu, men får hoppas att det går över snart ;) Kram!

2009-09-13 @ 19:24:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: D E L L A

Top model & Run's house XD

Hahah, har läxor i matte,engelska,svenska& tyska :(

2009-09-13 @ 19:34:45
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0