Imorse höll jag på att blåsa bort

2009-09-27 08:41:38

Nu sitter jag här på jobbet, för andra dagen i rad. Det blev tyvärr inte många timmars sömn inatt heller, menmen... Just nu så sitter jag och svarar på kommentarer, samt läser lite bloggar. BTW! Rösta på mig HÄR!

Imorse när jag öppnade dörren hemma, så höll jag på att blåsa bort. Det var en sjujäkla storm hemma, men här i Sörfjärden blåser det nästan ingenting - här är det dock mulet och tråkigt istället. Jag känner på mig att dagen kommer att gå väldigt långsamt idag, i alla fall inte lika fort som den gick igår, dels pga att jag är som en zombie just nu och dels för att det knappt är några bokningar.

Jag längtar tills imorgon, då det är en ny dag och en ny vecka. Nu till veckan så kommer det att hända rätt så mycket, my my... Men det får ni veta mer om imorgon! Nu kommer det kunder, så det är bäst jag tar hand om dom. See ya later! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0