Mer jobb, tack och lov!

2009-09-24 13:41:10

Imorse vaknade jag av att en arbetskollega ringde. Egentligen så skulle den här helgen vara den sista jag skulle jobba, men då bad hon mig att jobba nästa helg också. Vilket jag blev väldigt glad över, eftersom jag behöver pengar. Så jag kommer att få jobba nästa lördag i alla fall, men sen så ska jag be syrran jobba söndagen, eftersom jag och Thomas har bestämt sedan länge att vi ska gå ut då.

Efter det samtalet så la jag mig igen och lyckades somna om. Jag vaknade för ca 1½ timme sedan, men åt inte frukost förrän nyss. Nu ska jag och pappa gå igenom lite grejer inför lördagens tävling, sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0