Våldgästning

2009-09-07 14:24:06

Imorse fick jag en ganska sjuk väckning. Jag låg och sov och så helt plötsligt så bankar det på dörren. Jag gå ner och öppnar dörren - ingen där. När jag är på väg upp för trappen igen, så ser jag en stege utanför vardagsrumsfönstret and I was like: "HUH?! What the fuck?!". Stegen var placerad så att den nådde upp till mitt sovrumsfönster. Jag blev livrädd, men bestämde mig för att gå ut i alla fall. När jag precis är på väg att gå runt hörnet till vardagsrumsfönstret, där stegen stod mot, så möts jag av André med våran stege i händerna. Haha, jävla galning!

Han hade varit i stan och när han var på väg hem, så bestämde han sig för att åka och hälsa på mig, eftersom jag har tjatat på han så länge. Vi lekte lite med Lily och sen gick vi upp till mitt rum, där han försökte hjälpa mig med mina datorer som krånglar. Det gick åt helvete. Sen kom även Daniel och försökte hjälpa oss, men det gick åt helvete det med. Sen så åkte dom hem och nu sitter jag här och krånglar med mina datorer alldeles själv. Men det var trevligt att de kom på besök i alla fall. :)


Här ligger André i min säng och försöker fixa min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0