Välkomna alla nya läsare!

2009-09-22 17:42:48

Jag ville bara välkomna en massa nya läsare som har hittat hit. Det är alltid roligt med lite nytt folk och det är roligt att fler och fler kommenterar också. Allt detta gör det mycket roligare för mig att blogga också. Så med tanke på alla nya läsare, så tänkte jag därför dra igenom lite snabbt om vem jag är och så kanske ni vill berätta lite om er själva?



Benitha heter jag i alla fall och är 19 år, jag tänkte skriva 18 först men jag kom ihåg att jag fyllde ju år för ett litet tag sen, haha! Jag bor i alla fall med min familj i en villa, i hjärtat av Sverige (eller "bakom arslet på fan" som jag skulle uttrycka det), men jag trivs och det har jag alltid gjort. För tillfället jobbar jag i en shop på en golfbana, men blir arbetslös efter den kommande helgen. Så efter denna vecka kommer jag att ta tag i mitt liv på allvar; söka jobb, ta körkort etc. På fritiden umgås jag mest med vänner, festar och shoppar. Är lite av en shopaholic (i alla fall enligt min pappa). Men jag ser på det såhär - man kan aldrig ha för många skor, right? Inte för många klänningar heller för den delen, haha! Jag drömmer om ett jobb inom Homestyling och en stor fantastisk garderob. Jag skulle nog beskriva mig själv som; envis, godhjärtad, utåtriktad, omtänksam, öppen och ärlig.

Varför ska ni läsa min blogg? Hmm, ja... för att jag är mig själv. Always have, always will be. Jag försöker inte vara någon annan i bloggen än den jag är i verkligheten. I min blogg får ni följa mig i min vardag, allt ifrån mina underhållande vardagsbetraktelser till de mest ointressanta sakerna.

Jag önskar er nya läsare varmt välkommen i alla fall.
Skulle ni vilja berätta lite om vilka ni är? :)

Kommentarer
Postat av: Rezzie

Åh vilka fina ögon, alltid velat ha gröna ögon, provade linser ett tag men såg bara fake ut..



Sv: Precis dansat, ska ut en liten promenix sen idol och efter det ska jag faktiskt plugga :) har du för dig då?

2009-09-22 @ 18:47:36
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0