Varför händer detta alltid mig?

2009-09-13 20:37:24

Jag har varit trött hela dagen och bara längtat hem till min varma och sköna säng. Men när jag väl kommer hem så kan jag inte sova. Varför? Jag har ingen aning. Har blivit så två dagar i rad nu. Asknepigt..

Nu ska jag i alla fall titta på tv och måste tyvärr sitta och zappa mellan två olika kanaler. På tv3 är det "Notting Hill" (som jag har velat sett huuur länge som helst nu) och på tv4 är det "Kommissarien och havet" (som verkar väldigt bra).


Båda filmerna börjar kl. 21.00, såklart! Varför händer detta alltid mig? När det väl är någonting bra på tv:n. När det är två bra'a program eller två bra'a filmer som ska visas på tv, som jag vill se, så är det alltid på samma dag och samma tid. Varför är det så, huh? Det är bara så fucking typiskt (ursäkta ordvalet, men blir fruktansvärt irriterad på sån't här). Är det så här för er också?

Kommentarer
Postat av: Matilda

spela in den ena filmen och kolla på den andra och kolla på den filmen du spelar in en annan gång?

2009-09-13 @ 21:43:42
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: LINNEA KEEN

ska vi bevaka varandra på BL?

2009-09-13 @ 23:14:35
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0