En tripp till Stöde

2010-04-05 18:19:01

Igår var det ingen lugn och ro inte. Jag klev upp tidigt, packade och åkte iväg mot sommarstugan med familjen. När vi kom dit blev det fika direkt och efter det så gick vi ut på isen och angla (och ja, jag har bildbevis, haha!). Resten av dagen gick åt till att spela poker, såklart! Våran traditionella pokerturnering när vi åker till Stöde och jag vann åtminstone en gång i alla fall.

Nu är vi hemma igen och jag känner för att bara ligga i sängen resten av dagen. Jag körde hela vägen hem, så jag är hur trött som helst nu. Uppdaterar mer senare och lägger upp alla bilder då! :)


BILDER KOMMER SENARE!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du får en superbra dag! :)

2010-04-06 @ 12:29:38
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0