I'm gonna dream about you tonight

2010-08-31 23:10:26

Jobb, jobb och jobb… Det känns som att det enda jag gör nu är att jobba och det är väl bra antar jag, eftersom jag får cash och så, men det kanske inte är så roligt att läsa om varje dag. Men det hör ju till min vardag nu, så det är antingen take it or leave it!

I vilket fall så började jag jobba riktigt tidigt idag och det var knappt så att jag orkade kliva upp ur sängen imorse, var som en jäkla zombie. Men jag lyckades och jag åkte iväg och jobba och efter det så for jag hem och har sedan dess bara tagit det lugnt, mest pratat i tfn. :) Nu måste jag lägga mig och sova, så att jag inte blir som en zombie igen imorgon. Godnatt! :*

OBS! Det är något knas med mitt Internet så jag kan inte lägga upp bilder, tänkte i fall ni tyckte att det var tråkigt utan bilder. Men nu vet ni iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0