RONJA RÖVARDOTTER

2010-08-19 23:32:03

Ohmy, jag kom precis hem. Teatern var inte kort, som ni kanske förstår. Teatern som vi kollade på ikväll var Ronja Rövardotter och den var faktiskt bra. Jag rekommenderar er att se den!
Det roligaste på hela teatern var när Mattisrövarna skulle duscha. Ni vet i filmen när de springer ut i snön helt näck? Här sprang de in på scenen i kalsonger och jag tänkte att det skulle vara logiskt om de hade censurerat lite - men icke! Helt plötsligt så tar de av sig allt, så att de står helt spritt språngande näck, och springer mot en vägg där Lovis (Ronjas mamma) står och duschar dom med högtryckstvätt. Jag skrattade så jag tårarna rann, haha! Jag kan som sagt rekommendera er att se den! :)

Bild tagen härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0