TREDJE DECEMBER

2010-12-03 19:15:36

Snöstorm både på väg till och från jobbet idag, inte så kul. Men nu har jag äntligen fått helg, vilket betyder att jag äntligen får sova. Har varit så trött den här veckan och imorse var det helt sjukt, kunde somna ståendes om jag så ville. Men sen jag kom hem då så har jag blivit både äcklad och proppmätt. Äcklad för att Alix tog in ännu en äcklig råtta in i mitt rum och proppmätt efter det supergoda middagen mamma & pappa hade gjort. Nu sitter jag här istället och känner mig tråkig som sitter hemma en fredagkväll, men är alldeles för trött för att hitta på något. Blir nog lite film och gott godis att mumsa på ikväll. Tror faktiskt att det blir den här filmen, är den bra?


Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: M A L I N

Gryyyyyymt bra!

2010-12-03 @ 20:55:25
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0