Julavslutning, pulkåkning & spel

2010-12-22 00:18:00

Det blev en ganska lång och händelserik dag idag. Först var det julavslutning på jobbet och sen när jag hade slutat så följde Stina med mig hem ifrån stan. Fast det tog sin lilla tid att åka hem i detta snöoväder vi har haft idag, helt sick!

När vi kom hem så joinade även Jimmy oss. Vi åt först och sen begav vi oss ut och åkte pulka & bob, såååå kul! Jobbigt att gå upp för våran helvetes backe flera ggr i rad bara, haha! Sen så gick vi in och värmde oss och efter att Stina hade åkt hem satte jag & Jimmy oss och spelade spel; uno, kort & yatzy, men det gick inte så bra för mig. :( Eftersom jag är en dålig förlorare och jag tröttna på att förlora, så gick vi och joinade mina föräldrar och tittade på tv med dom och hade det trevligt! (: Han åkte bara för en liten stund sedan och jag tänkte ta mig en liten fika nu innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0