TJUGOFÖRSTA DECEMBER

2010-12-21 19:24:59

Imorse klev jag upp kl. 05.00 (nej, det är inget skämt!) och anledningen till det var för att vi skulle åka till Gävle, men när vi kommit halvvägs typ så insåg vi att det inte var värt det. Det toksnöa och det var förseningar osv, så vi åkte hem istället.

När jag kom hem gick jag och la mig igen. Efter några timmars sömn så åkte jag in till stan med mamma och gjorde lite ärenden. Jag hittade kläder till både juldagen & nyår, samt träffade lite roligt folk på stan bl.a. Tollstedt & Cicci, mycket trevligt! :)

Efter rundturen på stan åkte vi på jobbet och hade personalavslutning och därefter julhandlade vi, sen var det bara raka vägen hem! Har varit hemma nu i någon timme och jag är fortfarande helt slut efter allt springande fram & tillbaka på stan idag, så jag vill egentligen bara ligga och ta det lugnt resten av kvällen men tyvärr så har jag flera saker som jag måste göra tills imorgon. Suck... Måste försöka fixa det nu innan det blir alldeles på tok för sent.

OJ! Insåg nu att jag åt frukost för ungefär tolv timmar sedan och har inte ätit någonting sen dess. Anledningen till det är för att jag inte har känt mig ett dugg hungrig, vilket jag alltid annars är - vad är det för fel på mig? Well, jag antar att det första jag ska göra nu är att försöka få i mig någonting att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0