En väldigt trevlig dag i staden

2010-02-22 15:30:10

Hade körlektion idag och det gick galant! Efter det så gjorde jag datatester för att dryga ut tiden lite tills det skulle gå någon buss hem. Men vad skulle jag hem och göra egentligen? Så istället åkte jag upp på öster till Cicci, som jag inte träffat på år och dagar kändes det som, och satt där och chitchattade. Ca en timme senare kom även Emma och joinade oss och vi pratade om allt mellan himmel och jord, samt fikade.

Har haft en väldigt trevlig dag i staden idag och det var så sjukt kul att träffa både Cicci och Emma! :)♥ Nu är det ingen idé att ta en powernap heller, för då kommer jag inte kunna sova inatt (mina powernaps brukar bli tre timmar långa, haha!), så jag sätter igång med pluggandet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0