CHILL-MODE ON? CHECK!

2010-02-19 17:28:58

Idag klev jag upp tidigt och åkte med mamma och pappa in till staden. Medans pappa skulle på ett möte, så åkte jag och mamma och storhandlade (mat inga kläder tyvärr, haha!). Men jag köpte lite saker till mig själv; Cosmopolitan och cashew nötter, så gott!



När vi kom hem från staden så slog jag och pappa på oss chill-mode och satte oss och kollade på Smallville. Hade lite svårt för det förut, eftersom jag gillade de "riktiga" Lois & Clark, men nu när jag har tittat på det här ett tag så gillar jag det! Nu ropar de innifrån köket att maten är klar också, finally! Är vrålhungrig. See ya later! Om inte, så hoppas jag att ni får en bra fredagkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0