L Ö R D A G

2010-02-06 19:44:43

Denna helg så är det bara jag, syrran och pappa hemma eftersom mamma har åkt till Gävle och kommer inte hem förrän på söndagkväll (alltså imorgon). Både dagen och gårdagen har bestått utav god mat, spel, film, godis och många skratt. Ikväll blir det ännu en hemmakväll för min del, pga pengabrist och pga att min förkylning håller fortfarande i sig.


I vilket fall så kommer större delen av kvällen att spenderas framför tv:n. Först så ska vi kolla på Melodifestivalen och efter det så får vi se om vi kollar på antingen "Shall we dance?" eller "Beck - Mannen utan ansikte". Det ska i alla fall vara skönt att vara hemma och få kurera mig till den kommande veckan så att jag är 100% frisk, för då händer det lite grejer. Menmen, ha en bra lördagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0