Effektiva dagar

2010-02-17 10:46:45

Jag hade faktiskt tänkt blogga mer än jag gjorde igår, men jag hann helt enkelt inte. Jag skrev ett litet inlägg, men det räknas ju knappt. Har haft lite att stå i de senaste dagarna.

IGÅR var jag ensam hemma mestadels av dagen och då passade jag på att dona på lite; hemmasysslor, plugga lite körkortsteori och förbereda mig inför morgondagen. Jag pratade även med Stina igår och vi pratade lite om allt möjligt, as usual. Om ca en vecka kommer hon hem och är hemma till den 7:e och då har vi planerat lite grejer som vi ska göra, samt lite grejer i sommar. Men de saker som vi har planerat tills denna gång hon kommer hem är; festa, bio och Boda Borg. Det jag, eller rättare sagt vi, ser fram emot mest är ju Boda Borg, så sjukt kul! Ett tjejlag på 5 pers och ett killag på 5 pers - och vi brudar kommer att spöa skiten ur dom!

IDAG
började jag dagen med att nästintill flyga upp ur sängen kl. 06.15 (det är det inte ofta jag gör!), men anledningen till det var nog pga mina nerver. Jag hade nämligen min första körlektion idag och jag var sjukt nervös, men det gick jättebra! Fick lära mig lite nya grejer och så. En väldigt givande lektion, måste jag säga. Efter det bokade jag in Risk 1 och fler körlektioner. Nu är jag hemma igen och jag vill redan köra mer, mer, mer. Det är ju hur kul som helst att köra bil! Men istället blir det nog en liten tupplur, så att jag orkar med dagen, och sen får jag väl se vad jag hittar på.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

okejj ;)

ja, jag bor typ ca 13,14 mil därifrån x)

alltså uppåt :P

2010-02-17 @ 18:37:26
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0