Slut som artist

2010-02-12 23:00:46

Idag var jag definitivt uppe med tuppen, om inte tidigare? Haha! Klockan 06.15 klev jag upp och det var VÄLDIGT längesen sist jag var uppe så tidigt. Jag åkte in med mamma till stan och var med henne på hennes jobb ett tag. Efter det åkte jag på körskolan och efter det åkte vi och gjorde några ärenden och sedan raka vägen hem.

Nu under tiden jag har varit hemma fram tills nu så har jag; sovit, haft några vänner på besök, ätit riktigt god middag (vi provade på någonting nytt; chililax och potatis, sjukt gott!) och så har jag kollat på Let's Dance och Solsidan.

Jag orkar inte svara på kommentarer nu, utan jag gör det imorgon istället, för nu är jag slut som artist och tänker gå och lägga mig. Men jag hoppas att ni också har haft en bra dag idag! :) See ya tomorrow, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0